15 oktober 2014
Prenumerera på Sveriges Viktigaste Jobb

Webbinarium

Grundstenarna för ett arbetsgivarvarumärke är att identifiera målgruppen, utforma ett budskap som attraherar och använda sig av en kanal som når ut med budskapet.

Det rådet gav Svante Randlert, expert på arbetsgivarkommunikation vid
webbinariet Så blir du en attraktivare arbetsgivare den 14 oktober 2014.

Så blir DU en attraktivare arbetsgivare

Det handlar om att ha en känslomässig relation till målgruppen. Fakta berättar, men känslor säljer. Lägg fokus på hur och varför ni utför ert arbete, istället för att lägga vikt vid vad ni erbjuder, sa Svante.

Svante Randlert är expert på arbetsgivarkommunikation och VD på Communication.

Mer material från webbinariet

Svantes PowerPoint från webbinariet (ppt öppnas i nytt fönster)

Svantes FAQ om arbetsgivarvarumärke (pdf, öppnas i nytt fönster)

Tipsa:


User information

Captcha *

Tack för att du hjälper oss!